Pages

Thursday, May 28, 2009

MASUM 2009

WAH,,,, DAH HABIS DAH,.. MASUM 2009.....

aku traning,,, 2 minggu,, pagi n petang,,, tgk padang dngn bola rugby,, hari2... perh,,, bapak letih,,, traning ,, start ko 7.30.. smpi ko 11.. lepAs tu rest,, jap,,, Tido,, mcm kerbau,, lepas tu,, ko 4.30.. bagun,,, ko 5,.. traning smpi ko 7,,, huhuh,,, traning center,,,, apa2, pun,, berbaloi,, dgn team,, yang baru tubuh,, 3bulan,, tp.,.

kita berjaya,, masuk ke final,,, yeeryeeyey.

Serdang angles,,, berada no 2 dlam seluruh universiti di seluruh,, malaysia,,,,, yeyeyey,,,rugby,,,, eyeyeye,,,,



padang yang aku telan rumput

protection aku... tak nak telinga koyak lagi,,, (tapi orng jarang pakai,, hihihih)

black angels
,,,
the greatest number one....


bro,,,,,
ni masa lepas habis game,,,,

lepas game final dgn lions
no 3.......

nak gi padang besar

rock yeyeee...
mmbr aku,,,, gelap mata jap,,,kesian gila, 3 ekor gegasi hempat dia,,,,

best2,,,


lepas habis game,,, kesokan hari nya,,, kita orang,,, pergi padang besar,,, ape lagi,, shopping holic,,, yheyeyee,,,, smua baju rugby aku nak beli,,, tapi beli sepasang aje,, hihihih,, lebih nya bergambar,,,,,hihihih,,,,

gaya shopping padang besar.
peace... gergasi2 rugby..

2 comments:

  1. rse cm knl..
    hahah..
    nway congrats ya..

    ReplyDelete
  2. olla....
    neway...
    cangratz!!!
    thanks 4 da coment...
    tc ya...
    nice to know you too!!!
    *(^_^)*

    ReplyDelete