Pages

Monday, August 3, 2009

10 ciri ORANG MALAS,,,

  • kamu sering memberi alasan orang minta tolong
  • sepanjang hidup mu,, tak join aktiviti sosial
  • tidak pernah megemas tempat tido.. (ada kaitan dngan aku aje),hihih
  • orang tgk bilik kamu ,mcm tongkang pecah,,, tetapi,,, kamu nampak mmcm istana,,(mesti)
  • orang lain sedih bila gagal,, tetapi,, kamu,, xrasa ape2.. selamba bab,, aje,, bagi kamu,, kegagalan itu sebahagian hidup.. (cool,, biasa orang malas,, hihihih,,)
  • tutup kelemahan kamu,, dengan minyak wangi sebotal,,sbb baju dah tak basuh bulan2,,,,
  • sanggup berlapar kerna diet,,,(padahal malas nak beli makanan,,, oopss,, itu mcm tak logik aje)

5 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. 7 jea?
    lg 3 mane?
    kata 10 ciri orang malas

    ReplyDelete
  3. yg tulis blog ni pun malas..
    tu pasal ade 7 je...lg 3 malas nak tulis!!!
    hahahahaha....

    ReplyDelete