Pages

Saturday, June 20, 2009

shopping with the girls,,,,,!!!!

well, this weekend,, i stay at my brother's house,, hihihhi,,,,, mcm biasa,, ajak anak2 saudara aku keluar gi shopping.. tgk wayang,,. tp.. this weekend,, my sis also join jugak,, first, kita orang pergi ke JTAR untuk shopping baju raya,,kakak aku nak beli kain,, so aku dengan boring nya,, jadi model dan di temani anak saudara aku,, hihihih .... smua orang tgk aje,,, ,,, perh,, dulu ape,,, jalan aje,, akak aku ni,, cerewet lak,, spent sejam tuk pilih kain dia,, so,, setiap kali dia tanya aku,, aku aku akan jawab... OK, NICE2... hih hihi.....lepas tu,,, kita orang pergi bangunan mara,, untuk tempah baju,,,,,JAHIT.>>> baju melayu aku warna hijau tahun ni,,, hihihhi,, siap ade sulam lagi,, so nantikan baju raya aku itu,,, so,, lepas gi shopping situ,, kita orang bergerak lak,, ke PAVILION.... perh,, disana lak ade BMW cars Show... kereta lawa2 aje,,,,, tp... harga,, perh,,,, nak pengsan aku di buatnya,,, so,,, perut aku mula miss call,, menandakan waktu untuk menyagak,,, so,, anak saudara aku nak makan makanan jepun,,, so,,, jalan!! pergi laa ichiba ramen,,,, hetam betul2,,, mahu nak pecah perut aku,,, (MCM BIASA HIHHI<).... lepas t anak saudara aku nak tgk hana mentana,,, aku pun layan aje,,, ok laa,, suara dia sedap... lepas tu,, ,kita orang balik,,, hihih,,,, cerita ni pendek ckit,, sbb, hari ni,,,kemalasan,,, tak terkawal,, huhuh,




kat wayang PAVILION KL



ICIBAN RAMEN



KEDAI KAIN APE TAH,,,,,,,

No comments:

Post a Comment