Pages

Sunday, June 28, 2009

holiday at Fraser hill.....



perh,,, masa ni,, kabus,, mula lalu kat belakang aku,,,,




ok,,, this weekend,,, family aku pergi ke fraser hill..... kita orng bertolak pukul 10.30 pagi,, tp,, so,, agak lambat,,, sbb,, gate akan tutup ko.. 12... dgn lajunya kakak aku memandu kereta,,, mula2,,, aku rilex aje,, kat belakang dengan adik aku,,, bila lepas aje empangan selangor tu,,, jalan mula lengkok bengkok lenkok..... mula terasa,,,, mula2 aku rasa,,, mcm pening2,, then,,, rasa,, mula tak blh tekan air liur,,, tangan mula berpeluh (simtom 2 nak muntah,,, tp blh control lagi) tp,,, akak aku bawak rilez sbb,,, tak sempat dah nak kerja ko 12 tu,,, bila sampi aje kat gate tu,, aku dah mula,, rasa lega ckit,,, kita orang menempuhi,, jalan lenkok bangan tu,, sejauh 32 km,,,
bila smpi kat gate tu,, kita orang rilez jap,,, sedup udara segar,,,, bibi kakak akak aku,,, siap muntah2.. kot....sempat lagi bergambar,, dengan bergayanya,, even kepala aku masih lagi dlm kermabukan, huhuhuuh,,,

lepas tunggu hampir 40 minute,, gate pun di buka untuk naik,,, aku and sibling aku excited nak naik,, tp,, sejarah berulang lak,,, jalan,,, lagi mencabar,,, aku kembali mengalami simtom2, td,, ,perh,, nasib baik ade coklat,,, telan coklat,,, rasa ok skit,, tp,, nasib baik dekat aje,,, 8 km aje,, tp,, cukup untuk membuat,, orang muntah,, huhhu,,, bila smpi dah sana,, wah,, best,, rasa sejuk mula terasa,,,,, udara yang nyaman,,, memenuhi ruang peparu ku,,,

so,,,, kakak aku terus pergi ke pine resort,,, smpi aje disana,,masa... kita orang ,, tgh loading,, barang,, tu,,, kakak aku mula,,, bertanya,,,

mane beg akak?

aku dengan bengong,,,,, tgk adik aku,,,, perh,,, beg kakak aku tinggal kat umah....HAHAHAH>>>


akak aku datang,,,, sehelai sepinggang..... hahha,, terpaksa,, laaa... kakak aku,., shopping baju fraser hill,,,,,

ok sambung cerita,,,,

kita orang terus rehat,, aku tido dng coma nya,, nak cover yang pening2 td,,, mlm tu,,,, kakak aku masak,,,, mee soup,,, perh,, best2,,, sejuk2,,,, makan mee soup,,,, lepas lepak2 dgn sibling aku,, mula aku rindu astro,internet,huhuhhu,,,,,, tp,, aku tertido awal,,, lepas tu,, aku bangun lak,, ko 12,, aku tgk,, smua dah tido lak,,aku pun lepak kat luar,,, perrh,, bapak best,,, kabus,,, awan,, tu lalu depan pintu cermin aku,,,, siap lepak kat luar,, perh,,, sejuk2,,,, lepas tu,,, kabus pun tak,meninggalkan aku,,,,aku pun sambung tido... cerita ringkas nya,,,

esok pagi nya,, kita orang mulakn aktiviti kita,,, orang,,, dengan..... makan,, hihih,,, mcm biasa,,,, makan dengan rakus,, nya,, lepas tu,, kita orang pergi,,berjalan,, sambil megambil gambar.... acitivi kedua.... main memanah lak,,,, hahah,,,, lawaknya,,, kita orang kena kejar kepada anjing yang kurang kasih sayang,,, hihhi,, anak anjing yang cute,,,, tidak menjadi penghalang bagi kita orang,, hihhi,, teruskan activiti memamanah,,,,,hihiihh....

lepas ,, aku lak pergi naik kuda,, yang ditarik si mamak india,, hahahah,,,, kuda tu mcm dah pancit,,, sbb gajah atas nya,, huahuahuahu,,,,

adui,, dah laa,,, malas nak taip panjang,,,,,, ape2 pun,, memang best,, holiday ni,, yeyeyey,,,,

bangunan ape tah,, ni,,,,


ni kat tengah2 bandar dia,,, hihihhi,,,

ni anak saudara aku,, izzaty,, yang cute...




INI LAH,, YODA,,, STAR WARS....



CUBA MENCUTEKAN DIRI,.,,,

ALAMAK,,, AURAT,, LAK TU,, HIHII,,,
ROBIN HOOK,, BULAT,, HAHAHA,,,

YEYEYEY,,,,



MASA BREAKFIRST......

MY SIS YANG VOGUE...
YUP,,, MY SIS AGAIN,,,

No comments:

Post a Comment