Pages

Sunday, May 3, 2009

BALIK KELANTAN,,!!! YEYEYE.....

aku bertolak dari Rawang ke KLIA ko 8.30... sbb flight aku ko 10.15.... so,, sambil tunggu boarding tu,,, aku mencapai camera,, ambik gambar,, hihhi,,,,,,ko 10.40 kita fly,,, smpi ke kelantan 11.35,,,, alahamdullilah,, cuaca hari tu,, ok,,, smpi aje,, kita orang terus pergi ke pasar besar siti katijah,, beli barang2,,, untuk aqiqah, bunga mawar,bunga2,, ape tah,, aku sendiri pun tak tahu,,,, aqiqah tahun ni,, untuk anak saudara aku,, seekor lembu, 40 ekor ayam,, wah,, mcm kenduri kawin lak,, isk2,, maklum laa,, cucu lelaki pertama mak aku ni,,,, habis satu kampung mak aku jemput,,,,,huhuhu,,,,, tapi di kelantan cuaca,,, mcm duduk dlam periuk maggie,, panas gila,, mmg nak masak laa aku,,,, air dlm peti sejuk,,, tak pernah cukup,, dah laa,,,, paip lak buat hal,, air asyik tak ada,, tp nasib baik umah aku ada pakai air dari telaga,, so,,, majlis tu berjalan lancar,,,,,ada dlm 700 orng dtang,, adui,, letih melayan,, orng datang kat umah,,, ,, takleh buat kecik2,, mesti jadi besar gak,,, nasib baik tukang masak mak aku nim daa ready on call,,, if,, tak cukup,, ada backup,, masak,,,





my younger sister.. and me,,,, i love her so much,,,

kak tie,, n mie,,, well,, kakak aku ni,,, muka bulat mcm aku,,, hiihhi,,,,
my lovely and cute sis,,, hihii,, smuanya bulat2,,,,,

kak Elly and her izaty,, budak yang manja,,, eeee,, nak cubit aje pipi dia,,,


ruang tamu aku sebelum orang datang,,

dah penuh,,, nasib baik tak runtuh umah aku,,,

my mum, my sis.. and little guy over there,,,,,,


ni rumah aku,, kat kelantan,,,, umah ni,, aku balik setahun sekali aje coz,,family aku dah suma kat kl,,, rindu gak kampung,,, dgr bunyi ayam,lembu, kambing,, duduk di kelantan ni,, suasana happy aje,, sbb tak ada,,, cibuk mcm kl,, asyik kejar duit dan masa aje,, time bangun pagi,,, dgr ayam berkokok,, lepas tu,,, makanan kat kelantan....Perh,,,speakless,,, lhihh.. rindu gak zaman,, kanak2 dulu,, time,, aku gi cari ikan dlam sawah,, tangkap burung laa,, mcm2 jenis permainan yng tak wujud kat KL ni,, huhuh,,, apa2pun,, masa dah berubah,,, (aku buat novel ke ape ni?)hihi,,, ok laa,,, tak ada nak cite lagi,,, so tunggu,, nanti aku update cite baru lagi,,,,


No comments:

Post a Comment