Pages

Friday, July 31, 2009

KLCC+PCFAIR+NIPPON TEI

wwooo,,, hari ini,,, aku pergi klcc,,,, dengan kak tie,sofia n anis(kwan sofia)..

kita orang bertolak dari umah ko 1o,, lebih,,, biasa laa,,,, pagi2,,, akak aku dera aku pergi beli nasi lemak dulu,,,, lepas tu,, baru mandi,,(bantai nasi lemak+kerang+sotong DAN MEE GORENG),,hgihihih,,, tank besar,, so,,, high maintanace laa,,, huauhahuauhahu

lepas melatak,, akak aku suruh mandi,,,,, akak aku bila dia mandi dulu,, mula,,, nak ssuruh orang mandi,, hihih,,,

so,, lepas mandi,,, aku pun,,,, make up (Waaah,,, mcm perempuan lak,,,) well,,, setting rambut tu megambil masa yg lama,,, ckit,,, hihihhi,,

so,, kita orang pun bertolak ke kl,,,,


bila kita orang start borak,,, perh,,,, kl rawang tu,, terus jadi dekat,, hihihhi,,,,

sampai aje di sana,,,, husshhm,,,,,,, JAM DLAM PARKING,,,,, memg macam dlm reban itik,,,,

smua cari2 parking,,, nasib baik klcc ini agak cerdik skt (BERBANDING DEKAT MID VALLEY HEEEE<...) so,,, adalah parking,,, ( MEGUNAKAN JALAM HARAM) hihihi,,, dpt parking,,,, so,,, aku n kakak aku,,, terus menuju ke pc FAIR,, adik aku na mmber dia... pusing2,,, kat klcc tu,,, yang lawak nya,,, aku turun,, dari kereta,, terus,, pakai mask,,,,hahahah,, aku seorang aje kot,,, pakai mask,,,, konon2 nya,,, nak lindungi diri dari sessema bab,,, laa,,, tp,,, hahaha,,, sampai aje,,, dlm PC FAIR<,,,, aku blh mati lemas ni,,, pakai mask tu,,,, tak cukup oksigen laa plak,,, hahaha,,, so,,, buang terus mask,,, latak,,, laa,,,, jalan selamba bab,,,, dgn,, kakak aku,,,, aku tlng kakak aku beli ram PC dia,,, lepas tu,, bila nak beli hardisk,, jalan2,,, tahu2 dah keluar dari pcfair,, hahaahah,,,, apelagi,, kita orang,,, terus ke,,,, tempat makan,,,, NIPPON TEi,,, restoran jepun,,,, kalu bukan KAK JAE,, nak belanja,, jangan harap laa,,,, kita orang nak makan tempat2 mcm ni,,, harga satu set makanan situ sama dgn sminggu makan kat UPM,,, ahhahaah,, ,, so,,, dat all for today,, nanti aku cerita lagi,,, pasal kehidupaN AKU SEBAGAI QURANTINE KAT UMAH LAGI ,HIHIH,,
oo,, ni aku paham makssud dia,, "sila tanggalkan kasut sebelum masuk,kalu kaki busuk sila balik" hahahaah,,,,,


ok,,, menu dia,,, aku dah mcm nak gigit dah,,, (LAPAR KOT JALAN2 kat PC FAIR)

ok,, kak tie n kak jae ( TUDUNG HIJAU MERANGKAP... TOUKE KITA PADA HARI INI)hihih,,,, kak tie,, yang mcm nak masuk dlm menu,, hahahah,,,,,

adik sofia,,,, setiap menuggu kita orang,,, hahahah,,, sorry sofia,,,

abang macho dgan anis,,, wah,,, restoran kena bagi special price ni,, siap buat best(thumb up) lagi,,,, hihhihi,,,itu dia,,,,,,,,, SET UNAGI,,,, ready untuk di lanyak,,,,,

hmmm,,, ni ape ek,,,,, udon... mee besar....
ni,, sebelum comot lagi,, hihihhi,, lepas ambik gbmr,, terus,,, lupa diri,, hahihihh,,,,,,,

kak tie,,, dah sejuk mee tu,, hihhih,,,,, (gmbr ni di ambik dibawah paksaan aku,so that why muka mcm tak ikhlas aje,, ) hihi,,,,,

No comments:

Post a Comment