Pages

Saturday, July 17, 2010

kepala aku dah bocor,,,,,,,



Wah,,, lama tak blogging,,, ni,, hasil dari dorong,,kakak,, n adik,, aku,, ok laa,, start blogging balik,,,, tapi,,, tak tahu,, nak start cerita pasal ape… huhuhuhuh,,,,

Ok laa,, cite pasal aku pergi main rugby,, MASUM 2010,, kat arau perlis,,, tahu ni,,, merosot,, rugby upm,,, huuhu,, tempat ke 4,, tahun lepas,, kita orng, naik johan,,, mukin,,, over confident kot,, tapi tak ape,,, kita harus,, gagal,,, untuk megajar kita lebih baik,, dari akan datang,,,, yang kalah,,, tu,,, tak ape,,, adat permainan game rugby ,,,, tetapi,,, yang aku tak puas hati satu aje,,, cerita pasal,, pembedahan plastic kat muka aku,,…. Mcm artis Korean lak,, buat pembedahan plastic,,hahahah,,, bukan penbedahan plastic,,, jahit kat dahi,,,, aku,,, bocor,, hahhahha

Ok,, cerita bermula,,, bila,,, quarter final dengan UPNM,,,, time tu,,, aku lak standby,,, main masa kedua,, (pemain simpanan,,, laaa),,,, time lawan UPNM tu,,,, serdang angels mmg main habis2san,,, tapi,, biasa laa,, bila kita main rugby,, ni,, kita kena ada orng, ,untuk kita cederakan,,,,, so,, aku cari mangsa,, aku,, hihihihi,,, ok,, dah dapat target,,,, muka,,, ganas,,,, aje,, aku tgk,,,,, hihihhi,, ape lagi,,, aku hafal no jersi,,,,

Ok,,,, tiba2,,, cough,,, aku,,,, suruh aku warming up,,, yeyeeyye,,, aku dpat,,, main,, dengan muka,, happy,, dapat,,, masuk game,,,, so,,, aku,, berlari2,, warming up,, tetapi,, mcm biasa,, dlm kepala,, aku,, ,dah fikir,,, nak bantai lulut dia ke? Aku Nak hit dada dia ke? (niat tu,,, dah jahat…. Tu kena balik kat aku tu)
Ok,,, tiba2,, cough,,, pangil,, suruh,,, masuk,,, ok,, aku,, pun,,, ape lagi, dengan semangatny aku masuk,,, aku siap tunjuk kat muka,, dia lagi,, (siap ko,,, jap lagi,, lutut ko,,,, nak kerusi roda,,, ) dalam kepala otak aku,, aim target aje,,,

Bila bola kick aje,,, aku dengan semgat,,, aku terus,, berlari,, ke arah lutut budak tu,,,,,dengan gaya superman,, aku terus terjah kelutut budak tu,, lepas tu,, aku tak ingat,,,, aku sedar,,, dah atas ambulance,,, darah penuh,,, kat tangan n baju,,,,, rupa2 nya,, aku dah pensan,,, kepala,, terkoyak,, siap nampak terkorak lagi,,,
Aku tak sakit,, Cuma,, bengong,, lagi,, aku tak tahu kat mane,,,, sampi aje hospital,,, aku,, tak sedar,,, aku,,,, lepas tu,, aku buka mata lagi,, tgk,, dr dah tgk jahit2 kat dahi,,,,, lepas tu aku ciap ckp lagi,, “dr,,, jahit cantik2,,, sbb nanti,, hudus,, sb,, ada bekas jahitan kat dahi,,, . Dr,, siap gelak lagi,, adui,, Dr,, ni,, nak kena jahit kepala dia sendri ni,,,,
Lepas,,, tu,, aku,,,,kena X,ray,,, nasib baik tengkorak aku,,, kuat,,, tak ada, retak ,,, atau internal bleeding,, kalu tak,,, arwaah dah aku,, takleh nak tulis blog dah,,,

So,,, aku di masuk kan dalam wad,.,, untuk.. monitor,, jika.. ada muntah2,, atau sawan(perh,,, dah cacat aku),,, dr ckp,, aku blh sawan,,,, tekejut aku,,, tetpi,, dr tu dr tranining,,, Dtng DR pakar,,,, dia ckp,,, awal blh balik esok,,, perh,, lega ku,,,,, tetapi,, aku kira,, dlm kritikal jugak ,,sbb,, kati di sblah aku smua,, daksyat2,, ade yang kaki patah,,, adaa yang tepurung kepala pecah,, adui,, kita aku ni,, benasib baik lak,,,
Time malam… takleh nak tido aku,, ubat bius dah habis,,, yang jaga aku lak,, tido kat luar,, sbb,,, nurse kat luar cantik,, takleh blah,,,
Mlm2… aku,,, nak kencing pun susah,,, nak jalan,, sbb,, rasa, mcm terbang,, aje,, mukin,,, effect otak bergegar,, aku,, tak ingat lagi,,, ape yang berlalu,, smpi,,, coaugh aku dtg,, esok cerita ape yang berlaku,, ,
First sekali,, soalan aku,, team kita menang tak,,, cough aku kata,, menang,, perh,, rasa lega,, aku,, tea,, m aku masuk semi final,,, so,, lepas tu team aku kalah,,,,, terus dpat no 4,,, huhuhu,,, team aku kalah sbb aku ke? Tak kot,, mmg,, nasib kot,, ok la,, smpi sini aje,, ceritaa aku,, nanti aku sambung lagi,, adios,,,



dekat hospital Arau,,



ni dah ok ckit,,,

No comments:

Post a Comment